چهارشنبه ۱۷ اردیبهشت ۰۴ ۱۸:۴۴ ۱۳ بازديد
من دندانپزشکم. سالهاست که در این حرفه مشغول به کارم و عملهای زیادی رو انجام دادم، اما راستش هیچکدوم از اونها مثل این یکی نبود... چون این بار، بیماری که روی یونیت نشسته بود، خواهر خودم بود.
وقتی خواهرم بهم گفت که برای جراحی کاشت ایمپلانت آمادهست و میخواد بیاد پیش خودم، از یه طرف خوشحال شدم که بهم اعتماد کرده، و از یه طرف، یه استرس عجیبی تو دلم افتاد. نه بهخاطر سختی جراحی چون به مهارتم ایمان داشتم بلکه چون پای خواهرم وسط بود. نمیخواستم حتی کوچکترین مشکلی پیش بیاد.
تصمیم گرفتم که این جراحی رو تو کلینیک دندانپزشکی اپکس انجام بدم؛ جایی که سالهاست توش کار میکنم و به تیمش اعتماد کامل دارم. همهچیز از همون اول با دقت برنامهریزی شد: از مشاورهی اولیه تا بررسی کامل وضعیت فک و طراحی دقیق برای کاشت.
روز جراحی، همه چیز آماده بود. خواهرم نگران بود، خودمم بیاختیار یه ذره بیشتر از همیشه مضطرب بودم. ولی واقعیتش اینه که اون روز، تیم حرفهای اپکس مثل همیشه کنارم بودن. از دستیار گرفته تا مسئول استریل و حتی همکارای دیگهام همه با دقت و آرامش کمک کردن تا این جراحی دقیق و بدون هیچ مشکلی انجام بشه.
وقتی آخر کار، لبخند رضایت رو روی صورت خواهرم دیدم، تمام استرسم ریخت. یه حس خاصی داشتم، ترکیبی از غرورو آرامش، . با خودم گفتم اگه این تجربه تو جای دیگهای بود، شاید انقدر راحت نمیتونستم از پسش بربیام.
صادقانه بگم، اگه تیم متخصص کلینیک دندانپزشکی اپکس و فضای حرفهای و منظم اونجا نبود، این تجربه نمیتونست انقدر خوب و بینقص پیش بره.
این یه تجربه متفاوت و خاص برای من بود، که نشون داد چقدر همراهی یه تیم خوب میتونه فشارها رو کم کنه و کیفیت کار رو بالا ببره. برای هر کسی که دنبال جراحی ایمپلانت در رشت هست، دلم میخواد با اطمینان کامل بگم: اپکس، یه انتخاب امن و حرفهایه.
وقتی خواهرم بهم گفت که برای جراحی کاشت ایمپلانت آمادهست و میخواد بیاد پیش خودم، از یه طرف خوشحال شدم که بهم اعتماد کرده، و از یه طرف، یه استرس عجیبی تو دلم افتاد. نه بهخاطر سختی جراحی چون به مهارتم ایمان داشتم بلکه چون پای خواهرم وسط بود. نمیخواستم حتی کوچکترین مشکلی پیش بیاد.
تصمیم گرفتم که این جراحی رو تو کلینیک دندانپزشکی اپکس انجام بدم؛ جایی که سالهاست توش کار میکنم و به تیمش اعتماد کامل دارم. همهچیز از همون اول با دقت برنامهریزی شد: از مشاورهی اولیه تا بررسی کامل وضعیت فک و طراحی دقیق برای کاشت.
روز جراحی، همه چیز آماده بود. خواهرم نگران بود، خودمم بیاختیار یه ذره بیشتر از همیشه مضطرب بودم. ولی واقعیتش اینه که اون روز، تیم حرفهای اپکس مثل همیشه کنارم بودن. از دستیار گرفته تا مسئول استریل و حتی همکارای دیگهام همه با دقت و آرامش کمک کردن تا این جراحی دقیق و بدون هیچ مشکلی انجام بشه.
وقتی آخر کار، لبخند رضایت رو روی صورت خواهرم دیدم، تمام استرسم ریخت. یه حس خاصی داشتم، ترکیبی از غرورو آرامش، . با خودم گفتم اگه این تجربه تو جای دیگهای بود، شاید انقدر راحت نمیتونستم از پسش بربیام.
صادقانه بگم، اگه تیم متخصص کلینیک دندانپزشکی اپکس و فضای حرفهای و منظم اونجا نبود، این تجربه نمیتونست انقدر خوب و بینقص پیش بره.
این یه تجربه متفاوت و خاص برای من بود، که نشون داد چقدر همراهی یه تیم خوب میتونه فشارها رو کم کنه و کیفیت کار رو بالا ببره. برای هر کسی که دنبال جراحی ایمپلانت در رشت هست، دلم میخواد با اطمینان کامل بگم: اپکس، یه انتخاب امن و حرفهایه.
- ۰ ۰
- ۰ نظر